15/3 - 08

Sitter här hos min älskling medan han är och jobbar. Jag skulle egentligen plugga men det går inte så bra. Jag har verkligen ingen lust vill bara skita i det..

Ikväll blir det utgång i Göteborg för första gången =D weei ser fram emot det som tusan! Ska ut med tjejerna och vi står uppskrivna på en lista, låter ju coolt ;) haha Grabbarna ska också ut får se om vi stöter på dem senare =)

Bara några dagar kvar nu och sen är det lov! Ska till Caroline och mysa på onsdag, det ska färgas ögonbryn och fan och hans moster haha :p ska bli myyys!

Sen bär det äntligen av till Växjö! Det ska bli så jävla roligt det kommer inte bli en lugn stund! Jag hoppas att jag hinner få se min klänning som jag ska ha på modevisningen har bara sett den på bild =) Alexandra och Melina kommer också ner, de får vänta på oss medan vi är på KENT wohooo =D

Sen bär det kanske av till älsklingen igen? Vem vet vi kanske följer med Kim til hennes kille i Båstad? =D



Easy for a good girl to go bad
And once we gone
Best belive we've gone forever
Don't be the reason
Don't be the reason
You better learn how to treat us right
'Cause onces a good girl goes bad
We done forever



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0