19/3 - 08

Nu gör jag ett nytt försök att skriva blogginlägg då, de senaste två gångerna jag har gjort har det försvunnit =/

Helgen var suverän! Jag är så glad att jag bestämde mig för att åka det blev kanon. Fredagen var det lugn vi chilla hemma hos Victor och titta på film. Lördagen blev det in tiill Stenungsund och senare på kvällen blev det utgång i Göteborg. Förfesten var hemma hos Natti med alla tjejerna medan killarna höll sig inne i Gbg =) Det var riktigt roligt tjejer! =) Vi 10 tog vi bussen in till Gbg till ett ställe som hette Boulevard, riktigt roligt uteställe faktiskt =D Kvällen var lång och fylld med skratt och fyllla haha, Jag själv klantig som jag är ska gå ner för trappen med Erika då trampar jag snett och stukar foten samtidigt som jag nästan ramlar ner för trappan haha, gjorde inte on då utan fortsatte dansa såklart ;) men på bussen och dagen efter kan jag meddela att jag knappt kunde gå en meter =/
Jenny och Axels vurpa var inte heller fel haha, Axel skulle vara snäll att bära Jenny på ryggen men det blev 3 snabba steg och sedan smack rakt ner i backen, usch fy fan
Underbar kväll iaf tack allihopa! =) <3

Måndagen var det skola igen =/ men dock inte en hel skolvecka den här veckan vilket är jäkligt skönt! Muntlig redovisning om friskvårdsarbetet vilket gick bra för en gång skull, jag fick mvg och jag blev så jävla glad för jag hade lagt ner mycket tid på det och det gav en, en kick till att orka fortsätta. Men jag är så trött just nu! Jag vill bara sluta skolan nu! Jag längtar så in i bomben! Sedan var det jobbinterljuv med Caroline inför sommarn och det kommer bli kanon! Jag och caroline i sommar på jobbet, det kan inte bli bättre! ;)

Tisdagen bestod av skola, balmöte och sedan blev det plugg hemma vilket avslutades med Gossip Girl som är så jävla bra!

Onsdagen består utav mys med Caroline sedan är det hem, duscha och förbereda morgondagen! Yes!

Som sagt Växjö imorgon det kommer bli kanon! Bästa helgen på den här terminen kan jag tänka =D

Om inte annat får alla ha en bra helg för det kommer vi ha! =D

Kommentarer
Postat av: c

DET ÄR VI OCH ARNE BABY! haha

2008-03-19 @ 14:25:27
URL: http://carolinekull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0