2/3 - 08

Torsdagen var jag hos Caroline min frisör och spånade ideér till min balfrisyr och jag är supernöjd med hur det kommer bli, kommer att bli ascoolt! =)

Helegen spenderade jag hos min älskling och det är alltid lika underbart att få vara med dig.  Fredagen var det 20 - årsfest hos Camilla och det var skitkul! =)
Lördagen blev det bakispizza sedan blev det mys med älsklingen och vi kikade på melodifestivalen och sedan la vi oss i sängen och kikade på dagboken. Mindre roligt att R somnade men vad ska man göra? ::p
Söndagen bestod av film och kortspel sedan var det dags att åka hem =(
Saknar dig redan! Jag älskar dig så mycket, jag längtar så! <3

Nästa vecka är det Rihanna i Stockholm me like! 
Veckan efter det så bär det av till Växjö där det kommer njutas av KENT och en hel helg med tjejerna =)

Mycket att se fram emot nu, men framförallt så är det inte långt kvar till studenten som jag längtar så sjukt mycket till!


Nu lockas sängen, Natti / m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0