27/3 - 08

Nu var det ett tag se´n jag skrev men har inte riktigt haft tid.
Kan börja berätta om att helgen var riktigt lyckad! Var i Växjö hos Johanna. Torsdagen satt man på ett tåg, därefter till Johannas skola prova klänningen inför modevisningen, hem till Johanna byta om dra till Bussen för att sedan dra på KENT! Det var så jävla bra, tiktigt drag! Kan inte beskriva hur bra det var och kan man tänka sig, det var faktiskt utsålt i Växjö med!  därefter var det bara raka vägen hem till Johanna, göra iordningen sig för att sedan dra hem till Axelina på förfest för att sedan dra ut. Hemma hos AXelina fanns Grahn =D
fredagen var slapp med mys, pizza och film, Lördagen var det shopping på dagen och utgång på kvällen. Söndag hemgång. Tack för en underbar helg flickor ni gör min dag! <3

Det var inte länge jag stannade hemma åkte till Robin direkt på måndagen, så skönt att komma hemifrån.. Tisdagen skulle jag, Erika, Jenny och hennes kompis åka på en ytflykt med det snöade så mycket så det blev inget =/ Så jag och Erika Badade i Jakobs bubbelpool istället =D Kändes så fel att sitta ute och bada när det var snö :p men underbart skönt var det =) Senaste dagarna har jag varit med min älskling och det har varit underbart, jag längtar tills vi kommer bo tillsammans föralltid! Helgen kommer tillbringas här, behöver det innan skolan börjaar igen.

Nästa vecka är det kryssning! Me like sparar mig som fan nu =D

Balklänningen ska hämtas när jag kommer hem! Längtar som fan! allt är klart ska bara bestämma en dag för provsminkning som kommer bli snart ;)

Ha det bra resten av lovet!

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0