4/3 - 08

Dagen började med gruppdiskussion i samhäll om klimathotet. Det kändes bra och nu fick jag reda på att jag fick VG så det var dagens positiva händelse =)

Tankade Rihannas album igår så nu är det bara att försöka in alla låtar i huvudet så man kan sjunga med nästa vecka på konserten ;) Kommer bli grymt kul, speciellt bilresan skulle jag tro eftersom varken jag eller Marina kan vägen till hovet haha :p

Är sjukt festsugen men ska spara mig till Växjö det är ju trots allt inte så långt kvar nu, kommer att bli grymt kul! Blir festa hela helgen lång och inte minst KENT, lycka! m,m,j,a.

Och till min älskling, lycka till! Jag vet att du kan och att det kommer gå skitbra! Jag håller tummarna, ta det bara lugnt så ;) Jag älskar dig och tänker på dig jämt!

Resterande som händer i veckan är att skriva inlämningen som vi har i samhäll tills på fredag men det kommer nog gå bra får hoppas på det bästa.


Ni två hör hemma i ett rum med inga andra.

Om jag var tio år yngre skulle jag inte behöva dig längre.

Jag kommer inte höra av mig igen och jag kommer inte ta skulden

Så säg det och få det gjort det finns bara ett enda sätt att brinna upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0