9/3 - 08

Helgen blev mer lyckad än jag trodde. När väl helgen börjat var den en mardröm men det blev väldigt snabbt så mycket bättre.

Jag var hos min Caroline i fredags och vi lagade Taco´s sedan gick vi och hyrde film 1408 som sög skit och sen en annan film som var skitbra men kommer inte ihåg vad den hette (a). Det är så underbart att jag har dig Carro, utan dig skulle allt rasa samma och jag skulle bli hela galen på allt som händer runt omkring ust nu. Du är den bästa! <3

Lördagen bestod av en tripp till Strängnäs med mamma och pappa sedan blev det pizza och därefter en snabb sväng till Tuna Park med mamma eftersom att garderoben bara bestod av fula kläder :p så jag åkte till tuna med sminket och håret fixat och sedan mjukis, såå snyggt ;) haha
Det bar av till Caroline där vi chilla lite och brände en skiva innan vi skulle till Anna.
Hos Anna var det skitroligt! Verkligen, hur sköna människor som helst!
Lotus nästa och Pernilla skjutsa ner oss. Lotus var så jävla roligt och det var en mycket händelserik kvll må jag säga =P

Marina tack för att du finns där och bryr dig. Tack för att du läser mig så väl och vet när något är fel <3


Min älskade Robin, vad skulle jag göra utan dig? min värld skulle rasa samman. Du är mitt allt och jag längtar tills vi får vara tillsammans och jag slipper bo här. Jag älskar dig nu och föralltid! <3

Rihanna kommer bli så sjukt roligt! Längtar, Kim och marina woooh! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0