14/5 - 08

Nu är det inte många veckor kvar till studenten och skolarbetet börjar sakta men säkert att avta, vilket är hur skönt som helst!

Köpte ny mobil idag en z770i. Min förra mobil packade ihop så den fick åka in på reklamation efter att jag lämnat in den 3 gånger innan. Är jättenöjd med min nya hoppas den håller bättre än den förra =)

Jag vart precis klar med mitt coachingsamtal så ska lämna in det imorgon, har även skrivit rent min utredning så jag hoppas hon blir nöjd, ska börja med min muntliga redovisning nu till projektarbetet så att jag har den klar också sen får vi väl se om jag orkar plugga till religionen eller om jag skiter i den är så trött nu så orkar inte lägga ner energi.

I helgen blir det studentskiva hos Josefine ser fram emot det som fan det kommer nog bli grymt kul!
hoppas på lite mys med Caroline och sen får vi se om det bär av till Gnesta på söndag för att hälsa på syster yster och gå på kalas =p

Bara en helg kvar sen får jag åka till min älsk, saknar dig så mycket! längtar verkligen!

Kommentarer
Postat av: c

här blir det fan inget mys hörru, FEEEESSSST

2008-05-15 @ 23:38:36
Postat av: Annie

haha vet du va, vi ska faktiskt stanna där! hehe.

2008-05-16 @ 14:23:39
URL: http://anniea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0