26/5 - 08

Nu var det ett tag sen man var här har varit lite dålig uppdatering nu eftersom det har varit ett par stressiga veckor såhär inför studenten =) men nu är jag snart klar har bara ett musik prov och någon uppgift i samhällen sedan är det slut inget mer plugg, det ska bli så jävla skönt!

Helgen var skitbra! Fick äntligen åka till min älskling som jag saknat väldigt mycket. Vi firade 20 månader i fredags så han kom och hämta mig på stationen sen åkte vi och åt på en kina restaurang, väldans mysigt =) resten av helgen bestod av volleyboll, eurovision sol och lite fotboll. träffat nya vänner och bara haft det helt underbart!
Det allra bästa var att jag inte behövde skijlas från min älskling utan han fäljde med mig hem eftersom han ska jobba här i 4 veckor =D

Idag är det bal för tjörnborna, hoppas det blir fint så tråkigt att jag missa den =( men jag vill se massa bilder sen Erika =D

Idag är det inventering på jobbet med min caroline, hoppas på att det är samma som förra året då blir det chill =D behöver lite pengar också nu inför början av sommarn ;)

Till Marina och Agnes hoppas ni får en skitrolig vecka i Tyskland! =D

Ni är så underbara, älskar att vara med er! <3


Kommentarer
Postat av: c

vadåå inventering? utbildning babyyy

2008-05-26 @ 14:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0