29/5 - 08

Nu är jag klar! Jag är klar med allt och betygen sattes idag! jag kan knappt tro det, så jävla skönt! jag fick betygen jag hade hoppats på nu på slutet också, så det kändes väldigt bra =)

En annan sak som jag heller inte kan fatta är att jag tar studenten om en vecka imorgon, EN VECKA! det är helt sjukt! Men det ska bli så skönt! Jag längtar verkligen, så man slipper allt!

Sista veckan består av mys i Djurgårn på måndag, tisdag studentfotografering, sedan middag på Harry´s med klasserna, onsdag hoppas jag på utgång och torsdag är det klippning som gäller och efter det pynta flaket.. sen är det bara att försöka samla sig inför den stora dagen och försöka fixa det sista =)

Tjörn tar studenten på torsdag, önskar att jag kunde vara där =/ Men hoppas alla får en grym student =D

Älsklingen jobbar här i 4 veckor, så underbart! Jag mår så bra nu! <3

Ni vänner, dem bästa verkligen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0