12/11 - 08

Ja då är det bara en månad kvar tills det bär av till Thailand! =D Det är helt sjukt dem här sista veckorna kommer bara flyga förbi, sen är vi äntligen där och jag hoppas verkligen månaden där nere kommer gå sakta!

Var i Norrköping i lördags på dagen var där med mamma och pappa. Jag och mamma skulle bara gå i stan och mysa men gick de? nej utan det blev en massa shopping för min del =/ inte bra alltså men är så nöjd med inköpen jag gjorde så det kändes bra ändå =D tråkigt m att det inte blev som planerat =/ hoppas vi ses någon annan gång snart =D

Lyckad utgång i lördags igen, så grymt roligt kväll! Tack till Ally och Melina så grymt roligt =D vissa saker kunde man ju ha skippat men va fan =P och grattis till Melina som fyllde år igår =)

Tisdagskvällen spederades med Carline baby =D love love love it =D alltid lika mys med dig stumpilump =D hoppas det går bra på körlketionen du är på just nu ;)

Idag blir det jobb så skönt att får jobba så man kommer ha gott och väl med pengar i Thailand =D sen måste jag ju tjäna in helgens inköp =P

Helgen är planerad fullt ut.. Malmköping på fredag, jobb och wiikväll på lördag och guifmatch på söndag =D nice nice

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: kullis

haha tror du ärligt att månaden där kommer gå sakta? tiden går fort när man har.. ;) vad menar du att du kunde skippat i helgen? hahahah

2008-11-12 @ 23:38:03
Postat av: kullis igen vaa

HAHAHA FYFAN VAD EMO MADDE! FÖRFAN, ESKILIT DÄÄÄR

2008-11-15 @ 16:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0