16/11 - 08

Här allt oftare nu mera märker jag.. Men det är skönt att få skriva av sig.  By the way min blogg är utsatt för omstyling nu Sara lilla är så snäll och hjälper mig kommer bli bra när den väl är klar =D

Till helgen då som har varit fullspäckad in i minsta timme måste jag säga. I fredags så börjades de med träning på ASK med Sara vilket var jävligt skönt måste jag säga, behövdes verkligen kände mig ganska så nöjd efteråt ;)
Efter träningen drog vi hem till Sara gjorde oss iordning sedan kom piffen och hämta oss därefter drov vi till sporthallen för att kika på smidcupen =) Det var så sjukt kändes inte som att de va så längesen vi hade smidcuoen =P
Efter smidcupen bar det av till Malmköping vi åkte och hämta Ström skruvade upp volymen på min nybrända skiva och inte långt efter de var vi påväg mot Andréa =D Var en riktigt lyckad kväll, riktigt mysgt med en massa god mat och lite Idol =P Tack Andréa och ha det så bra nu! <3

Lördagen började med jobb 12.30 och där var jag ända till klockan 21.30 =) Va riktigt chill på jobbet vilket var ganska skönt faktiskt =) När jag kommer hem hör jag världens oljud innefrån mitt hus när jag öppnar dörren har jag svordomar och lite annat smått och gott för det går inte så bra för alla som satt och spelade wii i mitt vardagsrum =P haha ni var för sööta alltså vart det en riktigt myskväll med wii, lejonkungen och på slutet även lite terminator och bowning =P Tack Sara, Robin, Rickard, Lennie och Emil var riktigt roligt att se er igen =)

Söndag idag alltså och en lång sovmorgon var vad jag behövde har inte dirr sovit så mycket i helgen men men idag kunde jag sova ut =) Ska snart bege mig mort duschen sedan laga lite mat och därefter åka till sporthallen för att kika på Guif  =)

Hoppas alla hade en lika bra helg ! =)

THAILAND, THAILAND, THAILAND, THAILAND! 25 DAGAR KVAR! =D



P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0