1/4 - 09

Jaha 1 april då, fan vad tiden går fort och om 10 dagar fyller jag 20 barre! Det är helt sjukt, snart har man varit i stavve i 2 månader också. Tiden går så sjukt fort när man jobbar natt, känns som att man alltid ligger en dag före eftersom man alltid skriver nästa dags datum.
På tisdag åker jag äntligen hem och det behövs verkligen nu känner jag. Är helt slut i huvudet efter att ha jobbat så mycket den här veckan. Märker det verkligen på jobbet nu, jag får minus i kassan utan att nästan ha några kunder och jag har ingen aning om vart allt minus kommer ifrån. Tacka ja till att jobba extra på lördag men ska försöka få bort den, jag orkar verkligen inte behöver ha en dag ledigt nu och bara chilla.
I helgen händer det inte mycket som vanligt, har ju som sagt inget liv just nu. Om jag får ledig på lördag blir det bara att kika film och mysa. Mina sambos jobbar säkert så får nog lite alonetime.

Saknar alla så grymt mycket men nu är det nära snart så får jag träffa alla kommer bli grymt!

/ m

              
     

<3

Kommentarer
Postat av: Piff

Längtar massa nu!:)<3

2009-04-02 @ 17:58:10
Postat av: Anonym

Jag med!!! =D <3

2009-04-03 @ 00:28:11
URL: http://madeleinejansson.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-03 @ 00:38:15
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket =)jo det är fint =)

hur är det själv?

2009-04-03 @ 19:45:04
URL: http://madeleinejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0