26/4 - 09

Jahapp då har snart den här månaden också passerat och jag har kommit fram till att jag bara har två månader kvar här i Stavve, sedan kommer jag hem för gott. Känns både roligt och tråkigt, roligt för att få komma hem och träffa alla igen men tråkigt att lämna alla nya vänner man fått här.

I torsdags var det fest och det blev en grymt rolig kväll, natt, morgon? jag tror klockan hann bli över 7 innan jag kom i säng? haha tung man är skulle jobba sen klockan 15.00, sov 3 timmar sen tog bakisfyllan över och jag kunde inte sova längre. Mådde kasst hela kvällen på jobbet men som tur hade jag Ola där som gjorde mig sällskap. Efter jobbet gick jag in til byn och gjorde Caroline sällskap en stund.. Big misstake märkte jag efter ett tag att sitta där i min shelltröja då jag fick en utskällning av en full gubbe för att jag inte jobba. Men då jävlar fick han svar på tal och gick sedan därifrån med svansen mellan benen, idiot!

Även lördagen bestod av jobb, kändes så sjukt tungt att gå till jobbet kl.14 när det var så sjukt fint väder. Fick skit på jobbet även denna dag då vi inte hade alla reservdelar till bilen som folk behövde. Vad ska man göra? ser det här ut som biltema kanske? nej just de! Efter jobbet gick jag och chilla på Carros jobb igen men blev inte så länge den här gången, gick hem till nulli och vi gjorde lite pommes sen la vi oss och sov.

Idag blir det jobb igen men natt den här gången, sjukt skönt. Men såklart så är det inte lika fint väder idag när man  ledig en hel dag. Gick ner till badedammen ändå tillsammans med Pernilla, kom lite värme iaf och det var värt.

Snart dags för London saknar min Johanna så sjukt mycket! Vi har inte setts på 8 månader! Det är helt sjukt! Men snart ses vi och vi kommer ha det grymt i London! Du är min bästa! <3

sen blir det kanske midsommar i gbg? och peace & Love, Längtar så sjukt mycket! skönt att man har lite saker att se fram emot när man kommer hem också!

Hade!

/ m












Kommentarer
Postat av: din

Du är min bästa, soolklart, utan tvekan. Mohaha, wait and see, I'm gonna take you for a wild ride in London town <3

2009-04-26 @ 20:14:41
URL: http://johannajoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0