4/4 - 09

Nu är det helt sjukt vad tiden går fort, 4 april och det är bara en vecka kvar nu tills jag fyller 20 barre! Jag känner  på mig att det inte kan bli annat en en grym födelsedag eftersom den kommer firas med både släkt och vänner.
Har varit ledig nu fredag och lördag och det har varit grymt skönt, behövdes verkligen jag var helt slut i huvuet ett tag och kändes verkligen som att allting  jag gjorde på jobbet bara blev fel. Men har haft tur att jag haft massa sköningar och pratat med som gjort allt på jobbet mycket lättare. 

Igår var jag och nulli  ute och gick på morgonen, den långa mysiga promenaden längs kusten. Sen blev det bara film och lite mys med Caroline, var så sjukt seg så orkade inte med något annat.

Solen skiner upp idag med så snart är det dags för mig att gå ut och gå en långpromenad. Ikväll ska jag försöka börja packa lite inför hemfärden eftersom jag ska jobba natt både söndag och måndag. Vet jag inte hur mcket jag kommer hinna eller orka packa på tisdag innan det är dags att ge sig av. Känns som att det kommer gå väldigt fort att åka hem, lär sova mestadels av färden eftersom jag jobbat natten innan, men det känns bara skönt, vill komma hem så fort som möjligt.

Ska träffa piffi på onsdag direkt när jag kommer hem, det ser jag verkligen fram emot, Kommer bli så mys!

Fick reda på att både Jenny och kamilla från Gbg kommer när jag fyller, blev så glad, har inte träffat dem på så länge!

Sen lördagen får jag äntligen träffa alla andra bästa! <3

Nej nu blir det en lååång promenad ute i solskenet, ha en bra dag!

/ m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0