19/2 - 09

Nu var det ett tag sen igen. Sen sist så har jag hunnit flyttat på mig och hamnat i Norge/Stavanger istælelt før att sitta i hemma i Eskilstuna. Det kænns konstigt men samtidigt spænnande att vara hær. Jag har varit hær i lite mer æn 1 vecka och jag har fått jobb på dagis, væntar bara på ett papper från sverige sen kan jag førhoppningsvis børja. Inte vad jag trodde att jag skulle jobba med men det ær vært en chans.
Saknar alla dær hemma och alla andra som ær på vift både i USA och London! <3
Kommer inte hem førræn jag fyller nu, måste komma igång med jobbet.
Men nu har jag iaf hunnit med en liten uppdatering om hur jag har det, bilder på lægenheten och annat kommer nær vi får internet i lægenheten!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0