24/2 - 09

Nu blir det allt lite oftare hær, kænner mig ganska duktig faktiskt. Lite nya uppdateringar ska det iaf bli. Jag var på jobbinterljuv på Shell idag och det gick bra jag børjar imorgon. Jag ær livrædd men det kommer nog gå bra, ær inte så kul att man får jobba sjælv på natten men min chef verkar asskøn så det ær roligt.
I och med de så blir det inget dagis, men det blir nog bra ændå.
Saknar alla hemma men børjar trivas hær mer och mer och tror det kommer bli ænnu bættre nu nær man børjar jobba och sedan kan hitta på saker.

Vi blev bjudna på mat av våra vænner i søndags, biff med klyftpotatis. Det satt verkligen fint i kistan efter den maten som vi har råd med just nu. Tack før det grabbar.

Nej nu blir det att slita sig från bibblan och bege sig hemmåt till kollktivet.

hade!


Kommentarer
Postat av: piff

saaaknar!

2009-03-01 @ 22:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0