15/3 - 09

Nu har det gått en vecka sedan jag fick börja jobba självständigt. Men det har gått bra. Än så länge har det inte hänt något som jag inte lyckats lösa. Men ska inte säga för mycket nu, ska jobba inatt så you never know. blir jobb även imorgon natt och tisdag natt sen ska jag försöka hämta mitt visakort på banken som har kommit.
Ska ta tag i mig själv nu lite denna vecka gå lite mer kanske börja köra lite egen styrka. änner att mina knän inte riktigt hänger med. Det är så surt att en idrottskada ska kiunna ge så mycket men i arbetslivet. Vet inte hur länge dem kommer hålla.
helgen var helt okej, blev lugn kväll i fredags med popcorn och mys framför tv:n med pillan.
gårdagen var jag själv så jag klampa över till grannarna en sväng, skulle bara sitta där och chilla tills dem skulle gå ut men blev medtvingad på byn som slutade med några drinkar och en massa välbehövlig dans.
Planerade att jag skule sova länge idag som vanligt men icke, sov till 12 sen blev det inte så mycket mer.
Nu ska jag bara sitta och chilla tills jag ska knalla iväg till jobbet.
have a nice night all

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0