20/3 - 09

Idag är det fredag och det väntas jobb ikväll, dubbelpass till och med. När jag sitter och tänker på det just nu lockar det inte speciellt mycket med tanke på att det är på en annan shellstation jag aldrig varit på men åh andra sidan så tänker jag på cashen och det gör att man keep on going. Resten av helgen kommer säkerligen spenderas framför tv:n, det blir lite firande av Pernilla imorgon eftersom jag börjar kl. 15.00 idag så hinner vi inte speciellt mycket. Men imorgon blir det god mat får se vad hon bestämmer sig för och lite onyttigt. Söndag hoppas man väl på att det är the hills eller life of ryan hela dagen på Mtv så man har något att göra.

Sedan börjar en ny vecka, Caroline kommer tillbaka från Sweden och kan tänka mig att hon haft en grymt bra vecka hemma at that time. Pernilla drar hem till sverige så nästa vecka blir det me och Caroline.
Sedan är det inte långt kvar tills jag får åka hem! Jag längtar som en tok speciellt till att få träffa alla och sen få utföra alla saker som jag verkligen MÅSTE göra, som typ färga håret. Det är inte nice som man ser ut just nu, blek och världens utväxt nej usch mina vänner det kommer fixas dirr!
Fler roliga saker som väntar är att jag ska tatuera mig (ja, igen) sen 8:e när jag kommer hem, can´t wait!
Sedan blir det mys med family och därefter firande av min efterlängtade 20-årsdag! När jag tänker efter på de folk som ska komma kan det inte bli annat än den bästa birthday ever. Bortsätt från att vissa saknas och det kommer märkas. Johanna är i London. Men vi tar igen allting när jag kommer, miss you alot bf <3
Marina är i USA Men jag hoppas att vi kommer ta igen allting när du kommer hem, de tär ett måste! miss you babe! <3

När jag kommer tillbaka till Norge planeras det en hejdundrande 60-årsfest i verven 36, den kommer spåra totally! Men det är så det ska va när man inte festat sen man kom hit!


Sedan i maj så blir det om allt går som jag vill London baby! ska hälsa på älskade Johanna, kommer bli grymt! <3

och hemgång från Norge i början eller vid mitten av juni! Därefter väntar Peace & Love och sommarjobb!

puss på er va!


Kommentarer
Postat av: j

Såklart att det ska tas igen babe! <3 miss you like crazy, åker hem till sverige om några timmar .. men du är inte där, längtar tills du kommer hit! älskar dig!

2009-03-20 @ 12:29:41
URL: http://johannajoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0