22/3 - 09

Seg söndag och jag känner mig helt värdelös för att jag sov länge och förflyttade mig bara så långt som från sängen till soffan. Var dåligt väder på dagen så det blev min anledning till att inte gå ut och gå, men bara för jag väljer latsidan idag så är det klart att det spricker upp ute och solen visar sig. Så nu har jag faktiskt ganska dåligt samvete, så får se om det blir en liten kvällspromenix senare.
Nu sitter man och fördriver tiden med luksusfellen på tv3 Norge ska väl snart börja tänka på lite mat. Det blir inte mer avancerat än fiskpinnar idag faktiskt.
Donken igår btw satt mycket fint i kistan, bjöd Pernilla på en glass sen också istället för tårta som också den slank ner lätt som en plätt.
Nu längtar jag så sjukt mycket tills jag kommer hem då jag har beställt mat för alla dagar jag kommer vara hemma. Jag kommer bli så bortskämd, men det är så det ska vara.
Jag hade inte så mycket att skriva idag som jag trodde, så jag tror jag avrundar och låter alla njuta av en tråkig söndag.

/ m

You self distructive little girl
pick yourself up don't blame the world
so you screwed up, but your gonna be ok.

So you've had some detours. some stupid men.
now we know what not to do again
besides you lucked out, Finally


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0