21/3 - 09

Efter att ha jobbat 16 timmar är man rätt slut, inte helt okej men som sagt pengar pengar! Men ska aldrig jobba på den shellstationen någon mer gång. Det var så sjukt skitigt överallt av mina 16 timmar städade jag nog 12! Nattvakterna som brukar jobba där kan inte ha kollat på städschemat ens. Men tills slut såg det end helt okej ut, jag och Sebastian gjorde ett pretty good job om jag får säga det själv. Som sagt fick jobba med Sebastian ja en svensk för en gångs skull och det var sjuk skönt för när klockan närmade sig 3- halv 4 kund ejag knappt röra mig för jag var så trött så satt bara stilla tills jag skulle börja baka, fick lite dåligt samvete men han förstod som tur va.
Kom hem och slockna direkt på soffan, vaknade 1,5 timme senare då gick jag och la mig i sängen sedan sov vi till 19.00. Skönt som satan men blev lite stressigt eftersom jag och Pernilla bestämt att vi skulle käka donken som födelsedagsmat.
Nu sitter jag och försöker hålla mig vaken så jag ska kunna sova resten av natten och inte vakna kl. 5.00 som jag gjorde sist och vara klarvaken, inte helt okej.
Nej nu blir det mer Paradise hotel Norge sedan sleeeep!

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0