25/3 - 09

Kom precis hem från jobbet, är väldigt seg just nu kommer inte sova många timmar nu eftersomjag ska möta upp Caroline på tågstation. Jag borde kanske lagt mig direkt men jag är aldrig trött när jag kommer hem. Skönt att caroline är tillbaka här i stavve och nu är det Pernillas tur att vara hemma.
Helgen består bara av jobb, dubbelpass fredag, kvällspass lördag och nattpass på söndag. Sedan fortsätter nattpassen nästa vecka ända fram till torsdag sen är jag ledig fram till söndag då jobbar jag natt och sen måndag. Sedan på tisdag är det äntligen min tur att få åka hem.

Åh igår blev min resa klar till London! Äntligen är det bokat och klart att jag ska få åka och hälsa på Johanna! Jag längtar älsk, det kommer bli svinigt roligt! Vi kommer härja sönder hela London och massa shopping! <3

Inte långt kvar till tatoo nr 5 sitter på kroppen nu heller. Den 8/4 blir det gaddning och jag ser fram emot det till tusen. Finns inge skönare eller mer spännande än att bli gaddad. Blir nästan rädd för mig själv hur jag an tycka något sådant. Men alla är vi olka och tur är väl de.

Nej nu blir det sängen annars kommer jag aldrig orka pallra mig bort till stationen.


natti!


Me and you in Lndon baby <3


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Inse; Tatueringar blir som en drog tillslut ;)

2009-03-25 @ 09:17:53
URL: http://thisisjesper.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, jo jag har tyvärr insett de nu =p

2009-03-25 @ 17:36:53
URL: http://madeleinejansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Langtar som fasen alskling! <3 saknar dig saaaaaa!!

2009-04-06 @ 17:01:56
URL: http://johannajoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0