30/3 - 09

Jobb jobb jobb. Känns som att jag verkligen inte har något annat i mitt liv än jobb just nu. Jo sova. Har jobbat som en gnu hela den här helgen är helt slut och ska jobba ända fram till torsdagkväll. Sedan är jag ledig 2 dagar och så har vi jobb söndag måndag och på tisdag är det äntligen min tur att få åka hem och fräscha till mig lite!
Eftersom jag jobbar har jag tyvärr inte så mycket att skriva i bloggen. När jag läser den själv märker jag verkligen hur tråkigt mitt liv är just nu!
Tur att jag har ganska så sköna människor som kommer på nattenoch livar upp stämmningen lite, utan dem hade jag fan somnat.
Nej nu blir det att sova som sagt jobb inatt igen och jag behöver verkligen alla sömn jag kan få. God natt!


Den här låten kom när jag gick hem och jag kunde verkligen inte sluta garva åt texten, så klockren! Haha

Oh, he treats me with respect,
He says he loves me all the time,
He calls me 15 times a day,
He likes to make sure that im fine,
You know I've never met a man,
Whose made me feel quite so secure,
He's not like all them other boys,
They're so dumb and immature.

There's just one thing,
That's getting in the way,
When we go up to bed your just no good,
its such a shame!
I look into your eyes,
I want to get to know you,
And then you make this noise,
and it's apparent its all over

Its not fair,
And i think you're really mean,

Oh you'r esupposed to care,
But you never make me scream

Oh it's not fair,
And it's really not ok,

Oh you're supposed to care,
But all you do is take,
Yeah, all you do is take

wel I lie here in the wet patch in the middle of the bed
Im feeling pretty damn hard done by, I spent ages giving head
then I remember all the nice things that you've ever said to me
maybe i'm just overreacting, maybe you're the one for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0