4/3 - 09

Nu har jag gått min intruditionsvecka och har bara en dag kvar därefter ska jag få börja jobba självständigt.. Det känns både bra och dåligt... skönt för att man slipper en viss person på jobbet som är helt dum i huvet, hatar honom över allt annat.. De dåliga är att det känns som att jag fortfarande inte kan allt och jag är livrädd att något ska gå fel och att jag inte ska kunna lösa det.. Men men det visar sig..
Nu har vi äntligen fått tv och internet i verven och jag ska snart lägga upp bilder på vår lägenhet..
Det blir hemfärd i påsk och jag längtar massor! ska bli så skönt att komma hem och fira sin födelsedag med släkt och vänner..
Saknar alla där hemma nu.. ska bli skönt att få träffa er snart!

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0