9/3 - 09

Då var man klar med lärlingsveckan och börjar jobba ensam denna vecka. Jag ska jobba natt idag imorgon och förmodligen torsdag och söndag. Jag är nervös som ett svin men jag hoppas att det kommer gå bra. Börjar få ganska så mycket hemlängtan just nu. Jag saknar alla hemma och sen är det så mycket som man vill göra som man inte kan fixa här på grund av de höga priserna =/ man känner sig inte direkt som den fräschaste människan på jorden just nu.
Nu försöker jag vända på dygnet men det gick inte allt för bra, jag somna kl 2 men aknade kl. 10 och kunde verkligen inte somna om. Jag kommer förmodligen va rätt så slut imorgon men det är bra för då kommer jag sova hela dagen och förhoppningsvis vara piggare till nästa natt. jobbade 11 timmar igår, jag stannade och gjorde Ola sällskap så han inte behövde vara själv på en tråkig söndag. Ganska så värt att bara gå och städa lite och sen få extra cash när jag ändå hade planerat att vara uppe länge.
4 veckor kvar sen kommer jag hem =) Ska bli skönt att träffa alla som går att träffa =)

take care

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0