11/5 - 09

Då var helgen avklarad och den bestod bara av jobb så det var skönt att den gick fort. Var ledig igår för ovanlighetens skull. Skulle egentligen vara ledig idag också men snäll som man är så ställer man upp för Therese som måste plugga, är iaf ledig imorgon också.

Nu är det bara två veckor kvar tills jag får åka hem och sen vidare till London! Det är helt sjukt vad jag längtar! Längtar tills jag går där på Londons gator med Johanna och shoppar, fikar, äter och självklart går ut! Kommer bli den bästa helgen ever, jag känner det på mig! (som att det kan bli något annat när man är med Johanna?) Nej, skulle inte tro det!

Efter jag varit i London är det bara 3 veckor kvar tills jag kommer hem till Sverige för gott. Tiden går verkligen så grymt fort just nu märker jag.

Min syster och hennes pojkvän har varit och hämtat hem sin lilla vovve nu också, så sjukt söt är hon. Det blev en liten Tindra. Längtar tills jag kommer hem och får busa lite med henne.

Idag kommer Pernilla tillbaka och eftersom jag är uppe så tidigt idag blir det att göra lite nytta och röja upp lite här i lägenheten.

Have a nice day!

/ m

Jag blir glad varje gång jag pratar med dig..

Kommentarer
Postat av: alla yours

Hell yeah, no doubt about it my dear friend! här ska det härgas <3 miss you

2009-05-11 @ 21:50:02
URL: http://johannajoona.blogg.se/
Postat av: my all

Hell yeah, no doubt about it my dear friend! här ska det härgas <3 miss you

2009-05-11 @ 21:50:57
URL: http://johannajoona.blogg.se/
Postat av: sofia

pratar med veeem? :)

2009-05-14 @ 13:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0