16/5 - 09

Har varit ledig i två dagar nu och det har varit hur skönt som helst!  I fredags blev det inte mycket sova eller 7,5 timme är väl ganska mycket egentligen men ändå. Kom upp senare än tänkt iaf så blev att göra iordning sig snabbt och sedan bege sig mot terassen där det skulle vankas grillning med massa mysigt folk som alltid. Som vanligt gick jag och Carro fullt ut och hade en astrevlig kväll!
Idag lördag så har man varit bakis hela dagen, mått som man förtjänar som man brukar säga. Drog iaf en walk of shame från Carros mack hem till oss är så glad att jag hade med mig vanliga skor så jag slapp gå hem i  pumps! Väl hemma slängde jag mig på soffan och har inte lämnat den sen dess. På kvällen blev det Eurovisionfinal med Carro och GP Alex vann ju faktiskt så nu blir det nog dubbel fest för norskarna imorgon då det är nationaldagen och sen fira att Ryback vann. Så det lär bli mycket folk som betyder mycket jobb imorgonnatt. Har ju Pernilla i telefonen också som stöd.
Nej nu blir det att kolla reprisen på paradise hotel sen sleep.

Puss och godnatt

/ m




Konge bild, love it!

Kommentarer
Postat av: sofia

men vem är det du blir glad att prata med? :)

2009-05-17 @ 03:58:41
Postat av: Anonym

En kille som hemma bara ställde upp fr mi när jag hade en down period här i norge =)

2009-05-17 @ 08:18:00
URL: http://madeleinejansson.blogg.se/
Postat av: sofia

okej :) trodde det var en kärlek på väg

2009-05-17 @ 17:23:45
Postat av: sofia

okej :) trodde det var en kärlek på gång :)

2009-05-17 @ 17:46:20
Postat av: Anonym

Hehe nejnej inte så länge jag är i norge.. onödigt ;P

2009-05-19 @ 08:53:39
URL: http://madeleinejansson.blogg.se/
Postat av: sofia

haha men du ska väl snart hem? :D vem är den mystiska mannen då?

2009-05-20 @ 04:13:15
Postat av: Anonym

Det är fortsatt en hemlis ;)

2009-05-21 @ 13:56:58
URL: http://madeleinejansson.blogg.se/
Postat av: sofia

jahapp.. tråkigt :S)

2009-05-22 @ 23:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0