25/5 - 09

Veckan har gått otroligt fort och nu är det bara en natt till med jobb sedan hemfärd!
Helgen var bra, jobb i fredags men fick sällskap av både Dan och pernilla så det gick rätt fort.
Lördag var det fint väder och fest! Jag och Pernilla städa, va på stan och sov middag innan vi började göra oss klara för kvällens bravader. Förfesten blev inte riktigt som vi förväntat oss då en kille som var hos oss pissade i våran korridor. Men väl ute på stan kunde inget ändra vårat partyhumör då vi drog till beverly och dansade på borden som vanligt. Riktigt kul! Drog till ett nytt ställe som hette Opera verkade helt okej blir att dra dit tidigare nästa gång. Vid 3 tiden begav vi oss till Burger king där vi blev utsatta för ett par 40 åriga gubbar som inte kan hålla händerna i styr. Men efter att nästan hamnat i bråk på Burger king gick vi till slut hem och en halv hamburgare senare slockande vi rätt bra där i sängen.

Hemgång imorgon som sagt och det ska bli skönt. Hoppas man hinner träffa lite folk bara, saknar er!

London på torsdag! Kommer bli en sjukt rolig helg! Men fick precis reda på att Johanna inte kan möta mig på flygplatsen så måste åka tåg därifrån själv för att möta upp henne. HJÄLP! Jag har inte världens bästa lokalsinne men jag hoppas för min skull att det går bra. Längtar iaf som en tok! <3


Efter hembesöket och London är det bara 3 veckor kvar för mig här i stavve.. Känns väldigt tråkigt men samtidigt skönt. Får se hur det ska gå att bo utan mina sambos..


Nej, göra iordning sig nu sen grillning i badedammen! Mys!


/ m



Kommentarer
Postat av: din

Haha, gumman. Det ar inte svart alls, jag lovar dig babe <3 jag moter dig pa andra sidan ju, kommer direkt efter skolan. miss you and I'm longing for you <3

2009-05-26 @ 14:51:52
URL: http://johannajoona.blogg.se/
Postat av: Anna

söt bild !

2010-02-19 @ 22:08:12
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0